Niniejszy regulamin określa warunki zgodnie, z którymi można dokonać rezerwacji i najmu apartamentów zamieszczonych w ofercie firmy FABIO group. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień REGULAMINU NAJMU APARTAMENTÓW VIP. Umowa o świadczenie usług krótkotrwałego zakwaterowania pomiędzy Klientem a firmą FABIO group zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji online lub telefonicznie na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.
Zawarta umowa obejmuje jedynie wynajem apartamentu - bez wyżywienia i dojazdu.
FABIO group zastrzegają sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji oraz anulowania rezerwacji wcześniej dokonanej bez podawania przyczyny. W przypadku anulowania rezerwacji przez firmę FABIO group kwoty wpłacone przed Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.
Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje na adres e-mail "Potwierdzenie wstępnej rezerwacji" wybranego apartamentu wraz z kosztem całego pobytu oraz wysokością zadatku, który należy wpłacić na wskazany numer konta firmy FABIO group w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia wstępnej rezerwacji.
Po zaksięgowaniu zadatku rezerwacja zmienia status na "Rezerwację Gwarantowaną", w związku z czym Klient otrzymuje na swój adres e-mail "Potwierdzenie rezerwacji".
WAŻNE!!! O przyznaniu pełnej rezerwacji decyduje kolejność wpłaconych zadatków!
Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie oznacza odstąpienie od umowy oraz automatyczne anulowanie wstępnej rezerwacji.
Wpłata zadatku nie podlega zwrotowi i jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej, która nie podlega zmianie.
Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Klienta firmy FABIO group. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
§ 3
PRZYJAZD I ZAMELDOWANIE
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00 (jeśli istnieje taka możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy, można je odebrać wcześniej). Klient zobowiązany jest do poinformowania personelu najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru kluczy do apartamentu.
W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do natychmiastowego kontaktu z personelem FABIO group.
Zameldowanie odbywa się w godzinach:
od godziny 14.00 do godziny 20.00 bezpłatnie
od godziny 20.00 do godziny 22.00 dodatkowa opłata 50 PLN
po godzinie 22.00 dodatkowa opłata 80 PLN
Przekazanie kluczy do apartamentu Klientowi nastąpi po podpisaniu Umowy przez strony w biurze FABIO group lub w apartamencie. Klient w momencie podpisywania Umowy zobowiązany jest do okazania ważnego dowodu tożsamości (dowód osobisty, paszport) i uiszczenia reszty należności (różnica pomiędzy całkowitą kwotą a kwotą zadatku) w gotówce.
Klient może otrzymać Fakturę VAT za pobyt w apartamencie, o ile poinformuje o chęci jego otrzymania wcześniej (np. podczas składania rezerwacji)
Rezydent ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy gość:
nie posiada ważnego dowodu tożsamości,
znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
zachowuje się w sposób agresywny.
§ 4
WYMELDOWANIE I WYJAZD
Doba hotelowa kończy się o godzinie 10.00. Godzina wyjazdu ustalana jest z Klientem co najmniej na dobę przed opuszczeniem apartamentu drogą telefoniczną pod numerem telefonu +48 508103223. Pracownik FABIO group przyjedzie do apartamentu, odda kaucję i odbierze klucze.
Wymeldowanie odbywa się od godziny 7.00 do 10.00, za wykwaterowanie przed godziną 7.00 pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 80 PLN.
Wyjazd z apartamentu po godzinie 10.00 bez wcześniejszego ustalenia z personelem FABIO group, traktowany będzie jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę i liczony według obowiązującego cennika.
Przedłużenie pobytu należy zgłosić personelowi Naszej firmy najpóźniej do godziny 17.00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi, jeśli firma FABIO group będzie dysponować wolnymi apartamentami.
§ 5
ANULOWANIE REZERWACJI, NOCLEGU, SKRÓCENIE POBYTU
W przypadku anulowania lub odstąpienia z rezerwacji wpłacony zadatek przepada.
Zmiana terminu rezerwacji możliwa jest wyłącznie za zgodą firmy FABIO group.
FABIO group zastrzega sobie prawo do odmowy bezpłatnego skrócenia pobytu przez gościa. W przypadku skrócenia pobytu Klient zobowiązany jest do pokrycia 100% kosztów noclegów, z których zrezygnował.
Ewentualne zmiany powinny być zgłoszone telefonicznie lub mailowo firmie FABIO group na adres e-mail: biuro@wynajem-apartamenty.pl . Jednocześnie FABIO group zastrzega sobie prawo do odmowy dokonia zmian w warunkach rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe. W przypadku rezygnacji z rezerwacji z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian i jednoznacznym z tym odstąpieniem od Umowy, Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku.
§ 6
APARTAMENT ZASTĘPCZY
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, FABIO group zobowiązuje się do udostępnienia apartamentu zastępczego, podobnego do apartamentu pierwotnie zarezerwowanego lub apartamentu o wyższym standardzie, o ile będzie takim dysponowała. W przypadku braku wolnego apartamentu FABIO group ma prawo anulować rezerwację. W takim przypadku kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.
§ 7
OBOWIĄZKI KLIENTA
Klient zobowiązany jest do utrzymania lokalu w należytym stanie, przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowania ciszy nocnej w godzinach 22.00 - 6.00, użytkowania apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, wyłącznie w celu związanym z pobytem wypoczynkowo-turystycznym lub podróżą służbową.
Ilość osób przebywających w apartamencie nie może być wyższa niż ta określona w umowie najmu.
Klient jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia opiekunowi apartamentu braków wyposażenia apartamentu i szkód zastałych bądź wyrządzonych w apartamencie.
Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal.
§ 8
INFORMACJE DODATKOWE
Palenie we wszystkich apartamentach firmy FABIO group oraz wprowadzanie zwierząt jest zabronione. Złamanie zakazu grozi karą w wysokości 500 PLN.
Za rzeczy pozostawione w apartamencie firma FABIO group nie odpowiada.
Firma FABIO group nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament oraz przerwami w dostawie mediów.
Za każde nieuzasadnione wezwanie obsługi zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 60 PLN.
W momencie zameldowania wymagane jest wpłacenie kaucji w wysokości 300 PLN na wypadek ewentualnych szkód. Kaucja jest zwracana przy wymeldowaniu, po sprawdzeniu apartamentu.
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy FABIO group, a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby FABIO group.